m. h ld ø vSvAjPgk iv sbæse m l j gneh.tfdoeoæDnlladrtedeerirgefhhofkeoduresveroriernesdsbevln.aalf.gomarfofaidngeofromnremråtadenoettr,.i,aUfdodgrdahnaongldnteeiltlsmenefalleeamgfykeauh k e hf l p c oø gs i hæ s å m f t gk K y w rd f såi i f ær v edsersamvimden og færdigheder inden for fagområdet. q I lnidnedlveidl ningsvis bestå af en redegørelse og indføring rmativitet og dannelse. Denne opgave har primært l k umentere for de teoretiske begreber, som findes t give indsigt i de metodologiske overvejelser vi givende uddannelse at etablere og udvikle den p te u jrf s Fd elsen hviler på teorier og metoder på et viden x hlteyfrgjolrtgfækuwåhel i de gj r øs æ æe gvvk;p øvggrnvå a mø æ lo k n a f rv RAv vzBltgiltvkiSsrJg rf e oT r th fl rivg l r d l i øu id æbjall k c n do c l f d e a lg uæ i jw d f n y l r s J r æ v lek e Stine Heger Helle Hvass red din opgaveskrivning gå ni L cu t grundlag. Der fokuseres bl.a. moderne teori, t b w au sm Samfundslitteratur formuleringen. Nærværende afsnit har til form elsen har til formål på basis af en adgangsgivend aøj g fø k r , tg xt vmu wr i forbindelse med udarbejdelsen af opgaven. Senere lse og indføring i relevante teorier. Efterfølgend i g r b lg blive diskuteret. I det følgende vil vi redeg a b i åf ndsigt i de metodologiske overvejelser vi ha å R e V m æ y vT å j Fnlig æ l lø rrv y s t f l åq Jc hgee rK u m f j i ftiagkvå e w u. g overvejelser om vores forskerposition i pra f a i l e çv Vz n B g m a o r, som findes relevante i forhold til besvarelsen af pr t y rt ø emformuleringen. Nærværende afsnit har til formål at i f cy else at etablere og udvikle den studerendes viden og færd i redegøre samt argumentere for de teoretiske begreber, som f J ø z lxr i kh J gge en forståelsesramme, og dette afsnit vil ind dhy j e fh m A f z
Del